Αυτοκίνητα:Τα μελλοντικά μοντέλα

BMW Concept Gran Coupe

Το μεγάλο 4θυρο κουπέ που ετοιμάζει η BMW θα βασιστεί στο πρωτότυπο Concept Gran Coupe που παρουσίασε η γερμανική φίρμα πριν απο λίγους μήνες στην Έκθεση του Πεκίνο.Το συνολικό μήκος του πρωτότυπου είναι 5 μέτρα δηλ. είναι λίγο μακρύτερο από αυτό της σειράς 5 και σχεδόν ίδιο με αυτό της σειράς 7,ενώ δεν αποκλείεται να διαθέτει ακόμα και υβριδικό σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας,σε συνδυασμό με σύστημα start/stop στον κινητήρα και ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση και την κύλιση.Πάντως δε θα μας προκαλέσει έκπληξη κάτω από το καπό του μοντέλου παραγωγής να δούμε 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ TwinPower με απόδοση 306 ίππων, αλλά και το νέο V8 4,4 λίτρων των 405 ίππων.


Επίσημα η νέα Mercedes-Benz CLS

Η γκάμα κινητήρων θα αποδίδει από 204
 έως 570 ίππους
Έτσι η δεύτερη γενιά του επιβλητικού αυτοκινήτου που παράγεται από το 2003, θα είναι πολύ πιο δυναμική, με έντονα στοιχεία «αθλητικού» χαρακτήρα στην εμφάνιση και το σχεδιασμό του. Σε γενικές γραμμές, περισσότερα στοιχεία από αυτά που σας είχαμε παρουσιάσει την προηγούμενη εβδομάδα δεν έχουν ανακοινωθεί, εκτός του ότι το μοντέλο θα έχει φώτα με τεχνολογία LED για όλες τις λειτουργίες (παγκόσμια πρωτιά), ενώ συνολικά χρησιμοποιούνται περί τους 71 λαμπτήρες του είδους, σε όλο το αμάξωμα του!


Κατά τα λοιπά, η επιβλητική του εμφάνιση έχει έντονες επιρροές από το concept Shooting Brake, ενώ τα νεύρα που σχηματίζουν τα πίσω φτερά της χαρίζουν έναν πρόσθετο αέρα πολυτέλειας. Εσωτερικά η διάταξη των πίσω καθισμάτων παραμένει αυστηρά διθέσια.

Εσωτερικά η πολυτέλεια και το επίπεδο
κατασκευής είναι κορυφαία,
ενώ ο σχεδιασμός
έχει αλλάξει





Από πλευράς κινητήρων όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με ένα μοτέρ 3,6 λίτρων V6 άμεσου ψεκασμού στην έκδοση CLS350 CGI με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 306 ίππους και 368 Nm, αλλά και με τον διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 των 4,6 λίτρων στην έκδοση CLS550 CGI, με την ιπποδύναμη εδώ να αγγίζει τους 435 ίππους και τα 700 Nm ροπής. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων οι εκδόσεις θα είναι οι 350 CDI με χωρητικότητα στα 3 λίτρα και διάταξη V6 ενώ η ιπποδύναμη θα φτάνει τους 252 ίππους, ενώ θα υπάρχει και η μικρότερη 250 CDI με 204 ίππους. Τέλος, η γκάμα θα ολοκληρωθεί με την ταχύτερη έκδοση που θα χρησιμοποιεί τον κωδικό AMG. Ο κινητήρας εδώ θα είναι ο διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 των 5,5 λίτρων, με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 544 ίππους και τη ροπή στα 800 Nm. Όμως θα υπάρχει και Performance Pack με αύξηση της ιπποδύναμης στους 570 ίππους και της ροπής στα 900 Nm.

Audi A7

Ένα εντυπωσιακό και πολυτελές 4θυρο κουπέ της γερμανικής φίρμας έρχεται να καλύψει το «κενό» ανάμεσα στο Α6 και στο Α8. Το Audi Α7 δε θα είναι κάποια παραλλαγή των δύο προαναφερθέντων μοντέλων, μιας και θα αποτελέσει μία ξεχωριστή, premium και σπορτίφ επιλογή. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, κάτω από το καπό του μοντέλου θα δούμε έναν 6κύλινδρο κινητήρα 3,0 λτ. απόδοσης 272 ίππων, έναν ατμοσφαιρικό V8 4,2 λτ. με 372 ίππους, καθώς και δύο μηχανικά σύνολα πετρελαίου, με ανάλογο κυλινδρισμό και απόδοση 253 και 355 ίππων. Πρώτη παρουσίαση του μοντέλου αναμένεται τον προσεχή Οκτώβριο στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού.


Audi Q3

Με ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις από το Q1, η Audi θα παρουσιάσει ακόμα ένα crossover μοντέλο με την ονομασία "Q3". Το μοντέλο αυτό θα έχει 5θυρο αμάξωμα, θα διαθέτει οικογενειακό και premium χαρακτήρα, ενώ από πλευράς σχεδίασης θα διαθέτει παρόμοια χαρακτηριστικά με το Q1, αλλά θα έχει πιο σοβαρό ύφος. Το πλαίσιο στο οποίο θα βασιστεί είναι πιθανότατα αυτό που θα χρησιμοποιήσει η VW στο νέο Tiguan. Σε ό,τι αφορά στη μετάδοση, το crossover της Audi θα χρησιμοποιεί αυτόματο σύστημα 4κίνησης, με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς. Κάτω από το καπό του Q3 θα δούμε πιθανότατα τους γνωστούς TSI κινητήρες 1,4 και 1,8 λτ., με 140 και 200 ίππους αντίστοιχα.


Audi Q1

Απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς για προσιτά crossover μοντέλα, η γερμανική φίρμα ολοκληρώνει την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου με την ονομασία "Q1". Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον κόμπακτ διαστάσεων μοντέλο, που θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα του μικρού A1. Πιθανότατα το συνολικό μήκος του Q1 δε θα ξεπερνά τα 4 μέτρα, από πλευράς σχεδίασης θα διαθέτει premium χαρακτηριστικά και η ποιότητα κατασκευής του θα βρίσκεται στα γνωστά επίπεδα των μοντέλων της φίρμας. Τέλος, κάτω από το καπό του πιθανότατα θα συναντήσουμε κινητήρες τεχνολογίας TSI 1,2 και 1,4 λίτρων.